Оцінка гудвілу
В оціночній діяльності існує безліч термінології, яка не зустрічається в повсякденному житті. При незалежної експертної оцінки бізнесу частенько можна зіткнутися з таким терміном, як «гудвіл».
Гудвіл – перш за все економічний термін, яким оперують в бухгалтерському обліку, в торгівельних операціях для віддзеркалення ринкової вартості компанії без врахування вартості її активів і пасивів. Гудвіл відноситься до нематеріальних активів і перш за все є віддзеркаленням довірчого відношення до компанії, до його бренду і діловий репутацію.
Інколи, при продажі діючого бізнесу, величина гудвілу може бути більше, ніж ринкова вартість всіх активів за вирахуванням боргових зобов'язань.
Оцінка гудвілу в основному пов'язана з оцінкою активів, які можливо ідентифікувати, такими як товарний знак і бренд компанії.
Оцінка вартості гудвілу в першу чергу полягає у визначенні сукупності тих складових бізнесу і особистих якостей, які стимулюють клієнтів купувати саме даний продукт, користуватися саме даною послугою, які зрештою приносять компанії надприбуток.
Оцінка гудвілу базується на двох основних методах оцінки:
1. Метод надлишкових прибутків. Оцінка гудвілу як бренду, який допомагає компанії отримувати великі прибутки в порівнянні з ситуацією, якби товар продавався - як товар без бренду;
2. Балансовий метод. У даному методі вартість гудвілу дорівнює різниці між вартістю бізнесу в цілому і вартістю його активів, як матеріальних, так і нематеріальних.
Уточнити перелік документів за оцінкою гудвілу, а також терміни виконання роботи, телефонуйте за тел.:
+3 8(044)229-21-25
+3 8(044)289-45-37
+3 8(067)500-19-21
|