+3 8(044) 289-45-37
 
Русский Українська English
07.04.2016
Головне меню
Головна
Експертна оцінка
Экспертиза
Технический надзор
Кредитний брокер
Лізинг
Депозити та депозитні вклади
Страхування
Маркетингові дослідження
Інвестиції
Нерухомість в Україні
Нерухомість за кордоном
Новини нерухомості
Реклама на сайте
Вакансії
Контакти
Продаются квартиры в рекреационном комплексе «Южная Пальмира...
Продажа чудесных апартаментов в Париже
Сдам в аренду офис на Е. Телиги, Киев
Квартиры (апртаменты) в Турции в жилом комплексе Paradise ho...
Cдам часть дома в Дарницком районе

Мета оцінки Оцінка землі Переоцінка основних засобів Оцінка рухомого майна Оцінка обладнання
Рецензування Статті Оцінка нерухомості Оцінка бізнесу Оценка транспорта

Оцінка гудвілу

Надрукувати Надіслати ел. поштою
Експертна оцінка


Оцінка гудвілу

В оціночній діяльності існує безліч термінології, яка не зустрічається в повсякденному житті. При незалежної експертної оцінки бізнесу частенько можна зіткнутися з таким терміном, як «гудвіл».


Гудвіл – перш за все економічний термін, яким оперують в бухгалтерському обліку, в торгівельних операціях для віддзеркалення ринкової вартості компанії без врахування вартості її активів і пасивів. Гудвіл відноситься до нематеріальних активів і перш за все є віддзеркаленням довірчого відношення до компанії, до його бренду і діловий репутацію.


Інколи, при продажі діючого бізнесу, величина гудвілу може бути більше, ніж ринкова вартість всіх активів за вирахуванням боргових зобов'язань.

Оцінка гудвілу в основному пов'язана з оцінкою активів, які можливо ідентифікувати, такими як товарний знак і бренд компанії.

Оцінка вартості гудвілу в першу чергу полягає у визначенні сукупності тих складових бізнесу і особистих якостей, які стимулюють клієнтів купувати саме даний продукт, користуватися саме даною послугою, які зрештою приносять компанії надприбуток.


Оцінка гудвілу базується на двох основних методах оцінки:  

1. Метод надлишкових прибутків. Оцінка гудвілу як бренду, який допомагає компанії отримувати великі прибутки в порівнянні з ситуацією, якби товар продавався - як товар без бренду;

 2. Балансовий метод. У даному методі вартість гудвілу дорівнює різниці між вартістю бізнесу в цілому і вартістю його активів, як матеріальних, так і нематеріальних.


Уточнити перелік документів за оцінкою гудвілу, а також терміни виконання роботи, телефонуйте за тел.:
+3 8(044)229-21-25
+3 8(044)289-45-37
+3 8(067)500-19-21




Мы в Фейсбуке Мы в Твиттере Мы в ЖЖ
 

Новини
Продать сейчас недвижимость в Крыму можно только по законам России
С начала 2016 года недвижимость на Манхэттене стремительно подорожала
Количество дешевых квартир в Киеве уменьшается
Кому депутаты не дали приватизировать недвижимость в центре города
У зама Кличко восемь домов, 29 квартир и 15 гаражей
Оцінка бізнесу
Оцінка для МСФО
Оцінка підприємства
Оцінка основних фондів
Оцінка ЦМК
Оцінка акцій
Оцінка гудвілу
Оцінка нематеріальних активів
Оцінка товарного знаку
Оцінка облігацій
Оцінка нерухомого майна
Оцінка квартири
Оценка комнаты
Оценка здания
Оценка для наследства
Оценка для дарения
Оценка для нотариуса
Оценка для аренды
Оценка для страхования
Оцінка домоволодіння
Оцінка промислової нерухомості
Оцінка комерційної нерухомості
Оцінка пам'ятника
Оценка ущерба
Оценка гаража
Оцінка рухомого майна
Оценка мебели
Оценка компьютера
Нотаріуси України
Нотаріуси Дніпропетровська
Нотаріуси Донецька
Нотаріуси Запоріжжя
Нотаріуси Одеси
Нотаріуси Севастополя
Нотаріуси Ужгороду
Нотаріуси Харкова
Нотариусы Чернигова
Нотариусы Киева
Курси валют
Курсы валют
Курсы валют
RSS
RSS 0.91
RSS 1.0
RSS 2.0
ATOM 0.3
OPML
| Оценка | | Оценка бизнеса | | Оценка недвижимости | | Контакти |
2007 - 2016 © BGT Consulting