Маркетинговые исследования |
Компанія «BGT consulting» виконує маркетингові дослідження - найбільш ефективний інструмент для отримання зворотного зв'язку з ринком. Ми проводимо комплексні і спеціалізовані дослідження, включаючи кабінетні та польові, з використанням первинних і вторинних джерел інформації. Наші фахівці мають великий практичний досвід виконання маркетингових досліджень і готові досліджувати будь-які ринки за Вашим попереднім замовленням. Висококваліфіковані фахівці проводять дослідження ринків за найсучаснішими методиками. Наш принцип – об'єктивність і актуальність.
Надаючи маркетингові послуги, ми націлені на формування довгострокових партнерських відносин зі своїми клієнтами. Звернувшись до нас із запитом (навіть не маючи чіткого уявлення про те, чого саме хочете), Ви зможете переконатися, що ми в першу чергу зацікавлені в успішності і оперативності результату роботи і абсолютно не переслідуємо мету «швидкого зняття грошей» за консалтинг.
Спеціалісти компанії «BGT consulting» будут раді співпрацювати з Вами і пропонують наступні види маркетингових послуг:
-
Економічні дослідження ринків України
-
Ціновий моніторинг точок оптової і роздрібної торгівлі
-
Моніторинг рекламних заходів і акцій компаній-конкурентів
-
Методика «Таємний покупець» (Mystery Shoppers)
-
Бізнес-планування
-
Огляди ринку комерційної нерухомості, включаючи торгові площі, офісні і складські приміщення, об'єкти сфери розваг, громадського харчування і готельного бізнесу
-
Огляди первинного і вторинного ринку житлової нерухомості
-
Огляди ринку земельних ділянок
-
Виміри пішохідних, пасажирських і транспортних потоків
-
Аналіз конкурентного середовища
-
Аналіз соціально-демографічних характеристик населення
-
Проведення опитування і анкетування заданої групи респондентів
-
Огляди ринку роздрібної і оптової торгівлі за заданою товарною групою
Компанія займається проведенням досліджень, розроблених індивідуально під кожного клієнта. Для уточнення вартості та термінів проведення дослідження звертайтеся до співробітників нашої компанії.
|