На українському ринку консультаційних послуг компанія BGT consulting - єдина компанія, готова запропонувати своїм клієнтам (юридичним особам) повний перелік високоякісних послуг від вибору нерухомості до отримання кредиту на будь-які цілі.
Одними з перших ми почали співпрацю з українськими банками для того, щоб сьогодні ефективно представляти інтереси своїх клієнтів в банках та інших фінансових інститутах, консультувати і надавати Вам підтримку при отриманні кредитів.
Діяльність нашої компанії полягає в тому, щоб підібрати своєму клієнту найкращі умови кредитування, які існують на ринку в даний момент і підходять саме Вам. Таким чином, індивідуальний підхід до кожної людини і її побажань дозволяє нам успішно досягати цілей в отриманні найбільш вигідного і підходящого кредиту.
Якщо вам потрібно отримати кредит на:
• Поповнення оборотних коштів;
• Придбання основних засобів;
• Придбання, ремонт, реконструкцюї, реставрацію, добудову, будівництво нерухомого майна;
• Придбання автотранспорту (як нового, так і б/у);
• Придбання устаткування (нове);
• Для інших цілей під заставу нерухомого майна (поповнення оборотних коштів, інвестиційні цілі, рефінансування іпотечних кредитів інших банків)
Ми представляємо Ваші інтереси на всіх етапах отримання кредиту.
Ми підбираємо для Вас:
1) банк;
2) підходящу страхову компанію;
3) вигідну оціночну компанію (яка має мати акредитацію в банку).
Після отримання Вашої попередньої згоди з умовами кредитування ми:
* представляємо клієнта банку;
* проводимо переговори з менеджером банку;
*привозимо необхідні документи (при необхідності довозимо документи, яких не вистачає);
* проводимо переговорний процес з оціночною і страховою компанією;
* укладаємо договори з оціночною і страховою компанією.
Фактично Ви лише заповнюєте документи в нашому офісі, а ми беремо на себе всі турботи аж до моменту отримання Вами кредиту.
Вибір підходящого банку, оціночної і страховоїкомпаній дозволить заощадити Вашій фірмі не тільки на відсоткових ставках, але й на прихованих комісіях та додаткових платежах, яких можна уникнути.
Оскільки ми цінуємо свою репутацію на ринку серед наших клієнтів і банків, страхових та оціночних компаній - ми надаємо тільки якісні послуги своїм клієнтам.
Список необхідних документів для отримання кредиту:
• Свідоцтво реєстрації;
• Фінансова звітність за два останніх роки і за останній звітний період: Баланс (форма №1) і Звіт про фінансові результати (форма №2); звіт про рух засобів (форма №3), звіт про власний капітал (форма № 4) — на останню річну дату і на останні 3 квартальних дати; Для підприємств, що існують менше 2 років, фінансові та звітні документи надаються за час фактичного функціонування;
• Розшифровки дебіторів і кредиторів (у т ч. за вексельними зобов'язаннями, виданими і отриманими) — в розрізі основних контрагентів, сума по кожному з яких складає більше 10 % суми відповідної заборгованості
• Бухгалтерська довідка про перелік основних засобів і їх залишкову вартість за станом на останню звітну дату;
• Інформація про обороти по рахунках в інших банках, з наданням банківських довідок за останні 6 місяців;
Це мінімальний пакет документів, необхідних для розгляду Вашої справи, повний пакет документів буде визначений після вибору відповідного банку, згідно з його вимогами до надання документів.
Основні вимоги банків до позичальника:
• Фізичні та юридичні особи з фактичним терміном існування бізнесу більше 12 місяців
• Відповідності основним вимогам банку – наявність стабільного доходу, достатнього для погашення суми кредиту і відсотків по ньому
Основні умови кредиту:
Термін кредиту:
Короткостроковий: від 1 року
Довгостроковий: до 3 років
На придбаннянерухомості: до 10 років
Валюта: гривня, долар США, Євро, Швейцарський франк
Форма видачі: наявна (фіз. особа), і безготівкова
Покриття кредиту: від 130% до 200% (від ринкової вартості майна) залежно від банку.
Відстрочення платежу: від 3 до 18 місяців.
Період ухвалення рішення банком: від 5 до 21 дня (залежно від суми кредиту і вибраного банку)
Забезпечення кредиту: рухоме і нерухоме майно, майнові права, товари в обороті і переробці
Видача кредиту:
1) одноразова, або
2) траншами зі встановленням графіку погашення.
Потенційним позичальникам варто також враховувати, що видача кредиту супроводжується такими витратами:
• Комісія банку за видачу кредиту: від 1 до 2 відсотків від розміру кредиту (залежно від банку і вибраної схеми кредитування)
• Комісія за видачу наявних грошових коштів: від 0,3% (залежно від банку)
• Оплата послуг страхової компанії (згідно з тарифами страхових компаній акредитованих у банках)
• Витрати на послуги оціночної компанії (згідно з тарифами оціночних компаній акредитованих у банках)
• Оплата послуг нотаріуса (згідно з вартістю послуг нотаріуса).
Перевагою звернення в компанію BGT consulting є те, що ми розбираємося у всіх нюансах кредитування в Україні, тому здатні максимально заощадити Ваш час і зменшити витрати на отримання і обслуговування кредиту.
Вартість всього пакету наших послуг складає від 2% до 3% від суми виданого кредиту. При цьому наш клієнт оплачує всі послуги компанії тільки після ухвалення позитивного рішення про видачу кредиту банком.
Таким чином, якщо Ви хочете прискорити процес отримання кредиту, Ви ділова людина, у якої немає вільного часу для проходження паперової тяганини і неминучих формальностей, або Ви просто хочете полегшити і спростити для себе процес отримання кредиту - ми з радістю допоможемо Вам і задовольнимо Ваші запити і побажання настільки, що кращою рекламою для нас в майбутньому стануть Ваші рекомендації.
Бажаємо успішного ведення справ і фінансового процвітання.
З повагою
BGT consulting
|